Vrienden van VV Lekkerkerk

Vrienden van de VV Lekkerkerk

Beste leden, supporters, ouders, opa’s en oma’s en andere betrokkenen.

U ontvangt deze folder omdat U op enige wijze betrokken bent bij onze vereniging, de VV Lekkerkerk. U bent voor iedereen die zich inzet voor de vereniging en uiteraard voor de voetballers, van de F-jes tot de senioren, een belangrijke steun.

Velen van U staan regelmatig op ons mooie complex langs de lijn om uw favoriet(en) aan te moedigen, een leuke wedstrijd te zien of misschien zet U zich wel in als vrijwilliger binnen de vereniging.

De vereniging doet er alles aan om het complex in goede staat van onderhoud te houden en leuke activiteiten te organiseren, echter er zijn ook zaken die vervangen cq. aangeschaft moeten worden waar niet in is voorzien binnen de begroting of om een keer iets extra’s te kunnen doen.

Dit kan zijn de onverwachte vervanging van speeltoestellen of de tennistafel, de aanleg van een speeltuintje of zandbak, vervanging van (terras)meubilair of elektrische apparaten in de keuken, het plaatsen van dug-outs of de aanschaf van extra materiaal zoals hesjes, ballen etc. voor de (jeugd) teams en wat we al niet kunnen verzinnen.

Kortom veel zaken waarom wij de “Vrienden van de VV Lekkerkerk” willen oprichten. Jaarlijks zal door de eigen commissie bepaalt worden aan welke (goede) doelen binnen de vereniging een bedrag zal worden gedoneerd.

Iedere commissie, afdeling of andere betrokkenen binnen de vereniging kunnen jaarlijks een gemotiveerd verzoek indienen met vermelding van het doel waarom zij voor een donatie in aanmerking denken te komen.

De samengestelde commissie van de “Vrienden van de vv Lekkerkerk” bepalen buiten het algemeen bestuur van de vereniging om, waar een bedrag aan uitgegeven zal worden.

Wilt U lid worden?

Of wilt u meer informatie over deze actie, dan kunt U contact opnemen met

Henk Paaij             (0180-665095)

Piet Mak                (06-22376375)

Gerard Visser

Siebe Burggraaf

Lidmaatschap van de “Vrienden van de VV Lekkerkerk” bedraagt € 50,00 euro per jaar.

Het Rekeningnummer van de Vrienden van de VV Lekkerkerk is: NL73 RABO 0129 3839 37

Wat kunt u als “Vriend van de VV Lekkerkerk” verwachten?

U bent met maximaal 2 personen welkom bij bijzondere avonden die we willen organiseren,  zoals een gezellige avond met een hapje en een drankje, etc. of andere activiteiten.

Uiteraard zullen we U op die (leden)avonden op de hoogte houden van bijzonderheden en de doelen waar een geldbedrag aan gedoneerd wordt.

De doelen kunnen dus ingebracht worden door de diverse commissie of afdeling, het (jeugd)bestuur, trainers etc.

Uw naam zal vermeld worden op het ontwikkelde bord wat geplaatst zal worden bij de standen van de jeugd.

Bedankt dat U de moeite hebt genomen dit te lezen en hopen U te verwelkomen bij de

“Vrienden van de VV Lekkerkerk”

Huishoudelijk Reglement van de “Vrienden van VV Lekkerkerk”

Artikelen:

1. De “Vrienden van VV Lekkerkerk” (club van VIJFTIG) is opgericht 1 juli 2010 met als doelstelling het op nader te omschrijven wijze verlenen van steun aan de voetbalvereniging Lekkerkerk, gevestigd te Lekkerkerk.
  2. Lid van de “Vrienden van VV Lekkerkerk” wordt een ieder die zich verplicht een bedrag van tenminste 50,00 euro (vijftig euro) per verenigingsjaar te storten in een daartoe op te richten fonds.
  3. De leiding van de “Vrienden van VV Lekkerkerk” berust bij een bestuur van minimaal 3 en maximaal 5 leden, in ieder geval bestaande uit een voorzitter, secretaris en een penningmeester.
  4. Het dagelijks bestuur van de “Vrienden van VV Lekkerkerk”  bestaat uit de voorzitter, secretaris en de penningmeester.
  5. De leden van dit bestuur worden tijdens de algemene ledenvergadering van de “Vrienden van VV Lekkerkerk” telkens voor 1 jaar gekozen en verdelen onderling de bestuursfuncties.
  6. Het steunfonds komt in beheer bij de penningmeester van de “Vrienden van VV Lekkerkerk”.
  7. Gelden uit dit fonds mogen alleen worden aangewend voor materiële en/of financiële steun aan de voetbalvereniging Lekkerkerk, waarover gemeenschappelijk overleg tussen de besturen van de “Vrienden van VV Lekkerkerk” en de voetbalvereniging Lekkerkerk plaats vindt over het te steunen / financieren object.
  8. Voordat tot enige vorm steun of financiering als bedoeld in artikel 6 wordt overgegaan, dient bij bedragen boven 2000 euro overleg plaats te vinden tussen de leden en het (dagelijks) bestuur van de “Vrienden van VV Lekkerkerk”, daarna door de leden gemachtigd te worden tot eerdergenoemde steun / financiering over te gaan. Het bedrag van 2000 euro is jaarlijks te bezien in overleg met de leden.
  9. Het bestuur legt tegenover de leden van de “Vrienden van VV Lekkerkerk” rekening en verantwoording af op de jaarlijks in de maand juni te houden algemene ledenvergadering.
  10. De algemene ledenvergadering kiest jaarlijks 3 leden (die geen deel uit mogen maken van het bestuur) die de rekening en verantwoording van het bestuur onderzoeken. Zij brengen aan de algemene vergadering verslag van haar bevindingen uit.

Sponsoring “Vrienden van VV Lekkerkerk”

2011-2012 Bosloop Jeugd

2012-2013 Belettering Kantine

2013-2014 Reclameborden Commissie S&R