Inschrijfformulier

Wij verwelkomen u of uw zoon / dochter graag als nieuw lid van onze fantastische voetbalvereniging. U kunt zich inschrijven, door het onderstaande online inschrijfformulier in te vullen .

Online inschrijfformulier

pasfoto:
- Elke speler vanaf JO13 of MO13 moet een digitale spelerspas hebben die voorzien is van een digitale pasfoto.
- Deze digitale spelerspas kan te allen tijde door de scheidsrechter via het mDWF gecontroleerd worden binnen de SportLinked app.  Voor niet-gelijkende foto’s (naar beoordeling van de scheidsrechter) kunnen er administratieve boetes worden opgelegd.

Kies bestandWijzigVerwijder

Is er spake van een overschrijving vanuit een andere vereniging?

Vrijwillgerswerk:
Spelende leden vanaf 18 jaar welke nog geen vrijwilligersfunctie vervullen, zijn verplicht om enkele malen per jaar zich in te zetten voor v.v. Lekkerkerk.

Deze verplichting kan ook worden afgekocht via onderstaand formulier.

VOOR OUDERS & VERZORGERS

Als ouder van een jeugdlid bent u bereid om iets meer te doen dan alleen uw kind te ondersteunen.

SPORTIVITEIT & RESPECT

Alle nieuwe leden en ouders/verzorgers van nieuwe jeugdleden van VV Lekkerkerk worden geacht kennis genomen te hebben van de Statuten, de Huisregels, de Privacy Policy, het Bestuursreglement en het Protocol Sportiviteit & Respect. Deze documenten kunt u vinden op de website van VV Lekkerkerk (www.vvlekkerkerk.nl). Door het hieronder zetten van (een) handtekening(en) geeft men impliciet aan dat men zich conformeert aan de “VV Lekkerkerk-regels” die verwoordt staan in bovengenoemde documenten. Als men niet in het bezit is van internet kunt u genoemde documenten opvragen bij de secretaris van VV Lekkerkerk.

Voorwaarde lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel seizoen. Een seizoen loopt van juli t/m juni.
Opzegging van het lidmaatschap dient u uiterlijk vóór 30 mei schriftelijk te doen via het digitale uitschrijfformulier.

Bij opzeggingen die wij na 30 mei ontvangen worden, wordt er een volledig seizoen contributie doorbelast.

CONTRIBUTIE 2023 - 2024

Inschrijfkosten nieuwe leden € 15,00

Extra kosten acceptgirokaart / aanmaning € 5,00

*)  In dit tarief is een trainingspak opgenomen
**) In dit tarief is een trainingspak opgenomen voor één jeugdlid.
Voor elk extra jeugdlid dat deel uitmaakt van het gezin komt er 17,50 bij.
***) Studenten zijn minimaal 18 Jaar en moeten een studentenpas kunnen overleggen om voor deze korting in aanmerking te komen (dit kan gestuurd worden naar: [email protected]), deze korting wordt achteraf terug gestort.

Eventuele opmerkingen

Tegemoetkoming voor mensen met een laag inkomen kunnen dit aangeven via het onderstaande tekst veld.Voor informatie hierover kan je terecht op de volgende websites:

Voor Jeugd:

Voor Volwassenen: